Vrácení zboží a reklamace
Nejste spokojeni se svým nákupem? Nevadí. Do 14 dnů jej můžete vyměnit nebo vrátit. Online, zdarma a během chvilky.
Jak na to?
Vyplňte prosím příslušný formulář. Pro bezplatné vrácení vám následně zašleme kód pro Zásilkovnu. Lístek s kódem následně přílepíte na balík a odnesete na libovolné podací místo nebo do Z-Boxu.
Nevracejte prosím zboží na adresu sídla (Sládkova 372/8, 702 00 Ostrava). Balík by se Vám vrátil - tato adresa je pouze fakturační.
Z hygienických důvodů nelze vracet zboží, které je v uzavřeném obalu, pokud bylo z tohoto obalu vyjmuto - typicky se jedná o jednorázové e-cigarety a cartridge. Vyhrazujeme si také právo nepřijmout zboží, které je zjevně opotřebené, poškozené, znečištěné nebo není v původním obalu.
Nově také nelze vracet zboží s přerušeným kolkem.
Vyplňte prosím všechny požadované informace ve formuláři, abychom mohli vrácení nebo reklamaci co nejdříve vyřešit. O dalším postupu vás budeme informovat e-mailem.
Více informací o podmínkách vrácení a reklamací naleznete v obchodních podmínkách.